İş saatlarımız:B.e.-Ş.
10:00-19:00
ÜnvanFikrət Əmirov küç. 6
ƏlaqəB.e.-Ş.
10:00-19:00
(012) 310 0825

Tez-tez verilən suallar

Onlayn alış-veriş saytlarından (trendyol, HM, Flo, amazon, ebay, walmart, aliexpress və.s) geyim, qadın çantası, kosmetika, ayaqqabı, bujeteriya, uşaq oyuncaqları, uşaq geyimləri və s. sifariş edə bilərsiniz.
Qeyd edək ki, Amerikadan tərkibində spirt, tezalışan maddə olan məhsulların, Çindən isə batareya və maye məhsullarının daşınması mümkün deyildir. 

Amerikadan Azərbaycana çatdırılma qiymətləri 2.5-6.9 dollar aralığında dəyişir. Ağır çəkili bağlamalar daha sərfəli tariflərlə hesablanır. Ətraflı “Tariflər” bölməsindən tanış ola bilərsiniz.

Türkiyədən Azərbaycana çatdırılma qiymətləri 2.5-5.5 dollar aralığında dəyişir. Ağır çəkili bağlamalar daha sərfəli tariflərlə hesablanır. Ətraflı “Tariflər” bölməsindən tanış ola bilərsiniz

Online alış-veriş zamanı müştərilərimizin bilməli olduğu məqamlar var. 
1. Satıcı mağazalar tərəfindən məhsulların xarici anbara çatdırılma müddəti əsasən 3-7 gün təşkil edir. Bəzən mağazadan, məhsulun təmin edilməsindən asılı olaraq bu müddət uzana bilir. Həvalə et xidmətimizlə sifariş etmisiniz və 7 gün ərzində sizə sifarişiniz haqqında məlumat göndərilməyibsə, saytımızda "Onlayn müraciət et" bölməsinə yazaraq sifarişiniz haqqında məlumat əldə edə bilərsiniz. Nəzərinizə çatdıraq ki, sifarişinizin Bakıya gətirilməsi üçün ilk olaraq mağaza tərəfindən bizim xarici anbarımıza çatdırılmalıdır. 

2. Əgər siz xarici saytlardan birbaşa özünüz sifariş edirsinizsə, sizdən sifarişinizin çatdırılması üçün tələb olunan ünvan bölməsində məlumatları tam şəkildə qeyd etməlisiniz. Qeyd etdiyiniz məlumatlarda müştəri kodunuz  olmadığı təqdirdə xarici anbarımıza daxil olan bağlamanın sizə məxsus olduğunu müəyyən etmək mümkün olmur. Bu səbəbdən sifarişinizdə müştəri kodunun qeyd edildiyindən əmin olun.

3. Əgər mağaza tərəfindən sifarişinizin bizim xarici anbarımıza çatdırıldığı bildirişi göndərilib və 48 saat ərzində bağlamanız sistemə əlavə edilməyibsə, saytımızda "Onlayn müraciət et" bölməsində sifarişiniz haqqında məlumatları, mağaza tərəfindən sizə göndərilmiş kargo məlumatlarını qeyd edin. Bəzən mağaza tərəfindən sifariş yanlış adresə göndərilə, bəzən isə bağlamanızın üzərində müştəri kodunuzu mağaza qeyd etməyə bilir. Bu halda müraciətiniz araşdırılır və sizə nəticə ilə bağlı məlumat təqdim edilir. 

4. Özünüz birbaşa mağazadan sifariş etdiyiniz zaman saytımızda bəyannamə əlavə etməlisiniz. Anbara daxil olmuş bağlamaların kimə məxsus olduğunu (mağazanı, məhsulun tipini, miqdarını, məhsulun qiymətini) görüb, bizim və gömrük sisteminə doğru şəkildə əlavə olunması üçün bəyannamənin doldurulması vacibdir.

5. Sifariş etməzdən öncə saytımızda "Daşıma şərtləri" bölməsində qeyd olunmuş məlumatlara nəzər yetirin.

Amerika və Çindən çatdırılma müddəti sifariş verdiyiniz saytdan asılı olaraq dəyişir. Siz sifarişi verdikdən sonra satıcı firmalar həmin bağlamanı şirkətimizin müvafiq ölkədəki anbarına təhvil verir. Satıcı firmalarda çatdırılma müddəti əsasən 3-7 gün aralığında olur. Həftəsonları və rəsmi bayram günləri satıcı firmaların çatdırılma müddəti uzana bilər. Satıcı firma sizin sifarişinizi şirkətimizin xaricdəki anbarına çatdırdıqdan 7-10 gün sonra sifarişiniz ölkəmizə göndərilir. Amerika və Çindən bağlamalar ölkəmizə həftə ərzində 1 dəfə göndərilir.

Ümumilikdə Türkiyədən olan sifarişlər həftədə 5 dəfə olmaqla ölkəmizə yola düşür və ən qısa müddətdə yerli anbarımızda olur. Lakin hal-hazırda pandemiya ilə əlaqədar Türkiyədən çatdırılmalarda müəyyən dəyişiklik olmuşdur və bağlamalar həftədə 2 dəfə olmaqla yola çıxır. Gömrük rəsmiləşdirmələri bitdikdən sonra yerli anbarımıza daxil olur və sizə sms, mail vasitəsilə məlumat göndərilir. Bağlamanın Türkiyə ofisimizdə sistemə əlavə edildikdən sonra yerli anbarımıza çatdırılma müddəti əsasən 5-7 gün təşkil edir.
Satıcı mağazaların bizim Türkiyə ofisimizə çatdırılma müddəti mağazadan, məhsulun təmin edilmə müddətindən asılı olaraq dəyişir.

Bəyannamə sifariş verilən məhsul xaricdəki anbara daxil olduqdan sonra vaxtında, tam olaraq sistemə daxil olması və saytımızdakı şəxsi kabinetinizdə sifarişinizi görməyiniz üçün lazım olan elektron sənəddir. 

Amerikadan və Türkiyədən hər hansı bir mağazadan sifariş etdikdən sonra sifariş(lər)inizi starex.az saytındaki şəxsi kabinetinizdə bəyannamə əlavə edərək bizə bildirməlisiniz.

Sifariş(lər) tamamlandıqdan və mağaza tərəfindən təsdiqləndikdən sonra starex.az saytındakı şəxsi kabinetinizə daxil olursunuz.

 

Bəyannamələr bölməsinə daxil olaraq  “Amerika”  və ya  “Türkiyə" seçimini edirsiniz.

 

Göstərilən xanalara etdiyiniz sifariş(lər)inizə dair mağaza, məhsulun tipi, miqdarı, məhsulun qiyməti, sənəd, mağazanın izləmə kodu və ethiyac olduğu təqdirdə şərh  məlumatlarını daxil edirək göndər düyməsini sıxırsınız.

“Mağazanın izləmə kodu” və  “Sənəd” doldurulması mütləqdir 

“Sənəd”  hissəsinə, elektron poçt ünvanınıza sifarişinizin mağaza tərəfindən təsdiq edildiyinə dair göndərilən sənədi (faktura) PNG və PDF formatından biri şəklində daxil etməlisiniz. 

“mağazanın izləmə kodu”  hissəsinə mağaza tərəfindən sifariş(lər)iniz yola çıxması ilə bağlı göndərilən bildirişdə  qeyd edilən “tracking number”  məlumatını mütləq şəkildə əlavə etməlsiniz.


 

Bəyannaməniz uğurla əlavə edildikdə açılan pəncərədə bunu görəcəksiniz.

 

 

Əlavə etdiyiniz bəyannaməni isə  “Bəyannamələr” bölməsindəki  ”Öncədən bəyan et” hissəsində görə biləcəksiniz. Sifariş(lər)iniz xarici anbara daxil olduqdan sonra  eyni ilə “Bəyannamələr” bölməsindən  izləyə və “Xarici anbardadır” statusuna keçid edənə kimi redaktədə edə bilərsiniz.

 

QEYD:

Etdiyiniz sifarişinizin təsdiqi ilə bağlı "sənədi" və "tracking number" məlumatlarını elektron poçt ünvanınızda vəya sifariş etdiyiniz mağazanın veb səhifəsindəki şəxsi kabinetdəki “Orders” (sifarişlərim) bölməsindən əldə edə bilərsiniz.

“Tracking number” əsasən sifarişin edildiyi tarixdən  bir neçə gün sonra, sifariş yola düşməzdən öncə elektron poçt ünvanınıza göndərilir və ya sifariş etdiyiniz mağazanın veb səhifəsindəki şəxsi kabinetinizdə  “Orders” (sifarişlərim) bölməsində görə bilərsiniz.

"Tracking number"  əsasən “1ZAW78850388496734, TBA048748546000, 9405510205556007725817, 92748901790450583040918342” formasında hərf və rəqəmlər toplusu şəklində olur. Tracking number əlavə edilməsi, bir mağazadan  fərqli tarixlərdə etdiyiniz sifarişlərin  xarici anbara daxil olduqdan sonra  rahatlıqla ayırd edilməsi və izlənilməsi üçün vacibdir.

Bəli, çox vacibdir. Yaratdığınız bəyannamələr məhsullarınızı xarici anbarda sürətli və problemsiz şəkildə sistemə əlavə olunmasına və gömrük sisteminə əlavə olunmasına gətirib çıxarır. Bu baxımdan aldığınız məhsullar üçün bəyannamə yaratmağınız çox vacibdir.

Sifariş mağaza tərəfindən təsdiqləndikdən sonra təyin edilmiş çatdırılma müddəti ərzində daxili karqo şirkəti və ya poçt xidməti vasitəsilə xaricdəki ünvanlarım bölməsində qeyd edilən ünvana çatdırılaraq “Starex” MMC əməkdaşına təhvil verilir. Sifarişin çatdırılması çatdırılma edən karqo şirkətinin bazasında təhvil alanın elektron imzasıyla təsdiqlənir və çatdırılma bununla tamamlanır. Bəzən Amerikada poçt (Usps) vasitəsilə çatdırılan bağlamalar müştəriyə “Çatdırılıb” olaraq bildirilsə də çatdırılması bir həftəyə qədər uzana bilər.

Bağlamanızın yerli anbarda olduğunu təsdiqləyən sms və mail bildirişi aldıqdan sonra siz şəxsiyyət vəsiqənizlə və ya vəsiqənizin şəkli ilə ofisimizə yaxınlaşaraq bağlamanızı təhvil ala bilərsiniz. Bağlamanızı təhvil ala bilməyiniz üçün müştəri kodunuzu və şəxsiyyətinizi təsdiq edən sənədi təqdim etməlisiniz.
Eyni zamanda Bakı və Sumqayıt ofislərimiz üzrə kuryer xidmətimizdən istifadə etməklə də bağlamanızı təhvil ala bilərsiniz. “Tariflər” bölməsinə keçid edərək kuryer tariflərimizlə tanış ola bilərsiniz.

 

Xarici anbarımıza daxil olan hər bir bağlama ayrılıqda fiziki çəkisinə əsasən hesablanır. “Tariflər” bölməsinə keçid edərək müvafiq ölkələr üzrə tariflərə nəzər yetirə bilərsiniz.
Uzunluğu 1 metrdən artıq olan bağlamaların çatdırılma ödənişi ölkələrə görə dəyişir.

Əgər bağlamanız Türkiyədən göndərilibsə bağlamanızın fiziki çəkisinə görə hesablanan məbləğdən əlavə 5$ da ödəniş edirsiniz.

Amerika və Çindən gələn bağlamaların uzunluğu 1 metrdən yuxarı olduqda çatdırılma ödənişi həcm çəkisinə uyğun hesablanır. Hesablama qaydası: en * uzunluq * hündürlük/ 6000

Bir tərəfin uzunluğu 120 sm-dən uzun olan bağlamalara həcmi çəkidən əlavə 50$ daşınma haqqı hesablanır.

 

"Tracking code" Ups, FedEx, Usps tipli xarici daşıma şirkətlərinin istifadə etdiyi vasitədir. Bu kod bağlamaların daşınması zamanı həmin bağlamanın harda olduğunu izləmənizi təmin edən bağlama kodudur. “Tracking code” satıcı mağaza tərəfindən sizə təqdim olunur. Satıcı mağaza bu kodu sizə məhsulunuzu xarici ölkədəki kargoya təhvil verdiyi zaman verir və siz bu kodla məhsulun şirkətimizin xarici anbarına verilib verilmədiyini izləyə bilirsiniz.

Xarici anbarımıza daxil olan bağlamaları anbarımıza daxil olduğu ardıcıllıqla sistemə əlavə edirik. Qeyri-iş və bayram günləri istisna olmaqla digər bütün günlərdə bağlamaların sistemə işlənməsini həyata keçiririk. Xatırladaq ki, bir çox hallarda satıcı firmalar bağlamanı təhvil verməsə də müştəriyə bağlamanı təhvil verdiyi ilə bağlı məlumat göndərir. Eləcə də, anbarımıza daxil olan bəzi bağlamaların üzərində satıcı firmanın səhvi səbəbindən müştəri kodu qeyd olunmur. Bu səbəbdən bağlamanın kimə məxsus olmasının araşdırılması və sistemə işlənməsi müəyyən vaxt ala bilir.
Xarici anbara daxil olan bağlamalar əsasən 48 saat ərzində sistemə əlavə edilir. Sistemə əlavə edilmədiyini bildirdiyiniz bağlama üçün saytımızda "Onlayn müraciət et" bölməsində sorğu yaradın və bəyannaməniz yoxdursa, bəyannamə əlavə edin. Sifarişinizin nə olduğu ilə bağlı məlumatları (sifarişlərin şəkli, qiyməti və s.), sifariş zamanı qeyd etdiyiniz ünvan hissəsinin ekran görüntüsünü və teslimat məlumatlarını ( kimə, hansı tarixdə təhvil verildiyi, kargo gönderi kodu görünəcək şəkildə) sorğunuza əlavə edirsiniz, biz də məlumatlara əsasən araşdırırıq. Qeyd edək ki, araşdırılma müddəti 15 iş gününü əhatə edir.

Sifarişlərinizi şəxsi kabinetdən asanlıqla izləyə bilərsiniz. Bunun üçün sifarişlərim menyusuna daxil olun və müvafiq sifarişin qarşısındakı “Bağlamaya keç” düyməsinə klikləyin. Bu zaman avtomatik olaraq “Bağlamalar” bölməsinə keçid etmiş olacaqsınız və sifarişinizin hansı bağlamada gələcəyi xüsusi işarələnərək sizə göstəriləcək. Burada siz bağlamanın izləmə kodunu da görə bilərsiniz.

Həmin bağlamanın statuslarına baxaraq (məsələn xarici anbardadır, yoldadır, yerli anbardadır) bağlamanızı izləyə bilərsiniz. Eyni zamanda həmin bağlamanızın statusu dəyişdikdə bununla bağlı sizə həm sms, həm də e-mail vasitəsilə məlumat göndəriləcək.

TRY balansı "Həvalə et" xidmətimizlə sifariş edilməsi üçün saytımıza yerləşdirdiyiniz linklərin ödənişinin edilməsi üçündür.

USD balansı isə ölkələrarası çatdırılma və kuryer sifarişlərinizin ödənişinin edilməsi üçündür. Bu ödənişlərin bağlamanı təhvil aldığınız zaman nağd şəkildə də edilməsi mümkündür.

Ölkələrarası çatdırılma və kuryer ödənişlərinin TRY balansı ilə ödənilməsi mümkün deyildir.

Balanslararası dəyişiklik edilmir, məbləği USD balansından TL balansına və ya əksinə göndərmək mümkün deyil. Ancaq, balansınıza kart vasitəsilə yüklədiyiniz məbləği bank kartınıza geri ala, E-manat terminalı vasitəsilə və ya ofisimizdə nağd şəkildə balans artımı etdiyiniz təqdirdə isə ofisimizdən vəsiqənizin əsli ilə nağdlaşdıra bilərsiniz.

Starex-də şəxsi kabinetinizə daxil olaraq cari təqvim ayı üçün limitinizi izləyə bilərsiniz. Qeyd edək ki, əvvəl bu limit son 30 gün ərzində hesablanırdısa, yeni qaydaya əsasən cari ay üçün hesablanır. Yəni, siz 1 təqvim ayı müddətində (məsələn, noyabr) 300 ABŞ dolları məbləğini keçməmək şərti ilə istədiyiniz qədər bağlama gətirə bilərsiniz.

"Daşıma şərtləri" bölməsinə keçid edərək daşınması qadağan olunan məhsulların siyahısı ilə tanış ola bilərsiniz. 

"Həvalə et" xidmətimizlə biz sizin üçün Türkiyədən sifarişi həyata keçiririk. 
     1. Almaq istədiyiniz məhsulun linkini "Sifarişlərim" bölməsində "Sifariş et" düyməsini sıxaraq yerləşdirirsiniz.      
     2. Starex balansınızı artırdıqdan sonra "Sifarişlərim" bölməsində "ÖDƏ" düyməsini sıxaraq sifarişlərinizi ödəyirsiniz.

Starex balansınızı kartla, e manat terminalı ilə və ya ofislərimizdə nağd şəkildə artıra bilərsiniz.
Qeyd edək ki, Həvalə et xidmətimizlə Türkiyədən sifariş zamanı 5% komissiya mövcuddur.

Video məlumat üçün daxil ol.

1.Sifarişlərin 1 təqvim ayı ərzində ümumi dəyəri 300 ABŞ dolları məbləğini keçdikdə,
2.Sifariş verdiyiniz məhsulun Gömrük orqanı tərəfindən  kommersiya məqsədli oldugunu təyin edildikdə,
3.Ölkəyə idxalı qadağan olan məhsullar olduqda sifarişiniz gömrükdə saxlanıla bilər.

Əlavə olaraq bildirək ki, limiti keçmədiyiniz təqdirdə istənilən sayda bağlama gətirə bilərsiniz. Qeyd edək ki, ay ərzində 2 ədəddən artıq eynicinsli məhsul sifariş etdiyiniz zaman satış məqsədli olub-olmamasının təyin edilməsi məqsədi ilə  gömrük tərəfindən saxlanıla bilər. Satış məqsədli olduğu təqdirdə rüsuma cəlb ediləcəkdir. Əgər, siz şəxsi istifadə üçün sifariş edirsinizsə, bunu bağlamanız saxlanıldığı təqdirdə gömrük orqanlarına bildirə bilərsiniz.

 

Biz daşıma şirkəti olaraq xarici anbarımıza daxil olan bağlamaların Azərbaycana çatdırılmasında vasitəçilik edirik. Şirkətimiz göstərdiyi vasitəçilik xidməti çərçivəsində heç bir halda satıcı firmanın göndərdiyi məhsulun keyfiyyətinə, tamlığına, tərkibinə, ölçü və formasına, satış anbarında tükənməsinə, vaxtında çatdırılmasına  görə məsuliyyət daşımır. Mağazaya məxsus yanlışlıqlarda müştərilərimizin daha az zərərlə çıxmasını təmin edə bilmək üçün “Geri qaytarma”  xidmətimiz mövcuddur.
Geri qaytarma xidmətimizdə şərtlərimiz belədir:

1. Yalnız mağaza tərəfindən yanlış və ya yararsız halda göndərilmiş məhsulların geri qaytarılması mümkündür.
2. Bağlama Bakı ofisimizə daxil olduqdan sonra 48 saat ərzində təhvil alınmalıdır və yerindəcə yoxlanılıb, geri qaytarma xidməti üçün müraciət edilməlidir.
3. Sifarişlər çəkiyə uyğun tariflərlə geri qaytarılır.

Lakin, mövcud vəziyyətlə əlaqədar olaraq reyslər məhdud olduğundan Azərbaycandan Türkiyəyə kargo daşınması müvəqqəti olaraq mümkün deyildir. Bu xidmət kargo təyyarələri ilə deyil, sərnişin təyyarələri ilə həyata keçirilirdi. Bu səbəbdən də reyslər əvvəlki kimi intensiv olana kimi xidmətimiz aktiv edilməyəcəkdir.

 

Bağlamalarınız Bakı anbarında 15 gün ərzində saxlanması ödənişsizdir. 16-30 gün ərzində hər günə görə əlavə 0.50 AZN, 31-45 gün ərzində isə hər günə görə əlavə 1 AZN dəbbə pulu hesablanacaq. 45 gündən artıq Bakı anbarında qalan məhsul üçün qərar Starex MMC-yə məxsus olacaqdır. Qeyd edək ki, hazırda pandemiya ilə əlaqədar bağlamalara hər hansı cərimə məbləği hesanlanmır.

Veb səhifəmizdə qeyd olunan qaynar xəttimiz vasitəsi ilə bizimlə əlaqə saxlaya bilərsiniz. Həmçinin, sosial şəbəkələrdə- instagram facebook  rəsmi səhifələrimizdən suallarınızı yönləndirə bilərsiniz. 
Sifarişinizlə bağlı məlumat almaq üçün isə saytımızda "Onlayn müraciət et" bölməsinə yaza bilərsiniz. 

Çindən maye məhsullarının gətirilməsi mümkün deyil.
Amerikadan məhsulun tərkibində spirt, tezalışan maddə olmadığı təqdirdə gətirilməsi mümkündür. (parfumeriya, sprey, lasyon, mist, quru şampun, boyalar və s. gətirilmir)

 

Araşdırma müddəti əsasən 15 iş gününü əhatə edir. Satıcı firmalara göndərdiyimiz müraciətlər bəzən çox gec cavablandığı üçün bəzən bu müddət bir qədər uzana bilir.

 

 

Müştərilərimiz bizə müraciət etdiyi andan etibarən satıcı mağaza ilə əlaqə saxlayıb işləm başladırıq. Satıcı mağaza tərəfindən adətən 7 iş günü ərzində məlumat veriləcəyi bildirilir. Sorğuya əsasən bu müddət bir qədər uzana bilir.

Amerika və Çindən sifariş üzrə “Həvalə et” xidmətimiz mövcud deyildir. Siz öz kartınızla, bizim xarici ünvanlarımızı qeyd edərək sifariş edə bilərsiniz.
Sifariş üçün:
1. Starex.az saytımızda qeydiyyatdan keçirsiniz.
2. Mağazanın sifarişin çatdırılması üçün sizdən tələb etdiyi ünvan yerinə bizim müvafiq ölkə üzrə ofis ünvanımızı qeyd edirsiniz. Starex şəxsi kabinetinizdə “Xaricdəki ünvanlarım” bölməsinə daxil olaraq məlumatları əldə edə bilərsiniz.
3. Xarici saytlarda keçərli olan bank kartı vasitəsilə ödənişi edərək, sifarişi tamamlayırsınız.
4. Sifariş tamamlandıqdan sonra saytımızda “Bəyannamə” əlavə etməlisiniz.

 

Siz bəyannaməni bağlamanız mağaza tərəfindən kargoya verildikdən sonra əlavə etməlisiniz.
Mağaza - sifarişi hansı mağazadan etmisinizsə (sifariş hansı mağaza tərəfindən göndərilirsə) həmin mağazanın adını qeyd edirsiniz.
Məhsulun tipi - sifariş etdiyiniz məhsulun növünü qeyd edirsiniz.
Miqdar - bəyan etdiyiniz bağlamanın daxilində neçə ədəd məhsul olduğunu qeyd edirsiniz.
Məhsulun qiyməti - bəyan etdiyiniz bağlamanın ümumi qiymətini qeyd edirsiniz. 
Sənəd - elektron poçt ünvanınıza sifarişinizin mağaza tərəfindən təsdiq edildiyinə dair göndərilən sənədi (faktura) PNG və PDF formatından biri şəklində daxil etməlisiniz.

Mağazanın izləmə kodu / Kargo takip numarası -  mağaza tərəfindən sifariş(lər)iniz yola çıxması ilə bağlı göndərilən bildirişdə  qeyd edilən “tracking number” / “teslimat numarası” və ya “kargo takip numarası”  məlumatını mütləq şəkildə əlavə etməlsiniz.
Sipariş numarası - sifarişinizin təsdiqi ilə bağlı mağaza tərəfindən sizə göndərilən maildə və ya satıcı mağazanın saytında “Siparişlerim” bölməsində qeyd edilmiş sipariş numarasını əlavə edirsiniz.

QEYD:

Etdiyiniz sifarişinizin təsdiqi ilə bağlı "sənədi" və "tracking number" məlumatlarını elektron poçt ünvanınızda vəya sifariş etdiyiniz mağazanın veb səhifəsindəki şəxsi kabinetdəki “Orders” (sifarişlərim) bölməsindən əldə edə bilərsiniz.

“Tracking number” əsasən sifarişin edildiyi tarixdən  bir neçə gün sonra, sifariş yola düşməzdən öncə elektron poçt ünvanınıza göndərilir və ya sifariş etdiyiniz mağazanın veb səhifəsindəki şəxsi kabinetinizdə  “Orders” (sifarişlərim) bölməsində görə bilərsiniz.


"Tracking number"  əsasən “1ZAW78850388496734, TBA048748546000, 9405510205556007725817, 92748901790450583040918342” formasında hərf və rəqəmlər toplusu şəklində olur. Tracking number əlavə edilməsi, bir mağazadan  fərqli tarixlərdə etdiyiniz sifarişlərin  xarici anbara daxil olduqdan sonra  rahatlıqla ayırd edilməsi və izlənilməsi üçün vacibdir.

“Həvalə et”xidməti ilə göndərdiyiniz sifarişlər təsdiqləndikdən sonra əməkdaşlarımız bağlamalarınız üçün bəyannamə formalaşdırırlar. Bu bəyannamələr ilk öncə "Öncədən bəyan et" bölməsində qeyd edilir. Bağlamanız xarici anbara daxil olduqdan sonra bağlamanız “Xarici anbardadır” statusuna keçir.
 

Çindən Azərbaycana çatdırılma qiymətləri 4.9-9.5 dollar aralığında dəyişir. Ağır çəkili bağlamalar daha sərfəli tariflərlə hesablanır. Ətraflı “Tariflər” bölməsindən tanış ola bilərsiniz.

Bəli, mümkündür. Qeyd edək ki, maye məhsullarının tarifləri fərqlidir və həftədə 1 dəfə olmaqla göndəriş edilir. Türkiyə anbarımıza daxil olan və tərkibində ən az bir maye məhsulu olan bağlamaların tam çəkisi maye tariflərinə əsasən hesablanır. “Tariflər” bölməsinə keçid edərək maye məhsullarının çatdırılma tarifləri ilə tanış ola bilərsiniz.

Bəli, sizin şəxsiyyət vəsiqənizlə (vəsiqənizin şəkli ilə də mümkündür) müştəri kodunuzu təqdim edərək başqa biri bağlamanızı təhvil ala bilər.

Bağlamanızı xarici anbarımızda sistemə əlavə edildikdən sonra “Bağlamalar/Bəyannamələr” bölməsindən izləyə bilərsiniz. Əlavə olaraq nəzərinizə çatdıraq ki, bağlamanızın statusu ilə bağlı sizə sms və mail vasitəsilə məlumat göndərilir.

Balansınıza kart vasitəsilə yüklədiyiniz məbləği bank kartınıza geri ala bilərsiniz. Bunun üçün saytımızda “Onlayn müraciət et” bölməsinə daxil olursunuz və “Balansla bağlı” başlığı altında kartınıza geri qaytarılmalı olan məbləği və kartınızın son 4 rəqəmini qeyd edirsiniz. Biz müraciətinizi dərhal müvafiq banka yönləndiririk. Məbləğ bank tərəfindən 5-7 iş günü ərzində ödəniş etdiyiniz karta geri qaytarılır.

E-manat terminalı vasitəsilə və ya ofisimizdə nağd şəkildə balans artımı etdiyiniz təqdirdə isə məbləği ofisimizdən vəsiqənizin əsli ilə nağdlaşdıra bilərsiniz.

 

Aylıq limit hesablanarkən sizin həmin ay ərzində gömrük sisteminə əlavə olunan bağlamalarınız nəzərə alınır. Aylıq limiti hesablamaq üçün həm bağlamanın içərisindəki məhsulların qiyməti, həm də çatdırılma qiyməti cəmlənir.
 

Limiti keçmədiyiniz təqdirdə istənilən sayda bağlama gətirə bilərsiniz. Qeyd edək ki, ay ərzində 2 ədəddən artıq eynicinsli məhsul sifariş etdiyiniz zaman satış məqsədli olub-olmamasının təyin edilməsi məqsədi ilə  gömrük tərəfindən saxlanıla bilər. Satış məqsədli olduğu təqdirdə rüsuma cəlb ediləcəkdir. Əgər, siz şəxsi istifadə üçün sifariş edirsinizsə, bunu bağlamanız saxlanıldığı təqdirdə gömrük orqanlarına bildirə bilərsiniz.
 

Xarici anbarımıza daxil olmuş bağlamaların içərisində müştərinin daha öncə bəyan etmədiyi bağlama olduqda və bu bağlamadakı məhsulun qiyməti, tipi və mağazanın adını xarici anbarımızda müəyyənləşdirmək mümkün olmadıqda bu bağlamanın statusu "Tamamlanmamış bəyannamə" statusuna keçirilərək bununla bağlı müştəriyə məlumat göndərilir. Müştəri şəxsi kabinetində "Tamamlanmamış bəyənnamə" statusuna daxil olaraq həmin bağlamanı görə və məlumatlarında düzəliş edə bilər. Müştəri yalnız məlumatları tam şəkildə bəyannamədə qeyd etdikdən sonra bağlama yola çıxması üçün hazırlanır. Müştəri bu məlumatları bəyannaməyə daxil edənədək Gömrük orqanlarının tələbinə əsasən bağlamanın göndərişinin həyata keçirilməsi mümkün olmur.
 

Saat 08:00-dan sonra yaradılan bütün kuryer sifarişləri növbəti iş günü (maksimum 2 iş günü ərzində) çatdırılır.
 

Bəli, mümkündür. Çatdırılma və kuryer ödənişlərini həm nağd şəkildə, həm də usd balansınızı artıraraq onlayn şəkildə ödəyə bilərsiniz.

Xeyr, ödəniş bağlama sayına görə dəyişmir. Ünvanınıza gələn bir neçə bağlama üçün yalnız bir ödəniş edirsiniz. Ödəniş tarifləri çatdırılma ediləcək əraziyə görə dəyişir. Kuryer tarifləri: http://starex.link/kuryer

Bəli mümkündür. Rayonlara çatdırılma Azərpoçt şirkəti ilə əməkdaşlıq çərçivəsində həyata keçirilir. Bağlamalarınızı Azərpoçt şirkətinə həftədə 6 dəfə olmaqla təhvil veririk. Bağlamalarınız poçta təhvil verildikdən sonra 2-3 iş günü ərzində qeyd etdiyiniz rayondakı Azərpoçt filialına çatdırılır.
 

Bağlamanızı təhvil almaq üçün ilk öncə ofisimizə yaxınlaşıb bağlamalarınız üçün çatdırılma haqqını ödəyib qaimə və barkodu  əldə edirsiniz. Daha sonra, bu sənədlər əsasında Hava Nəqliyyatında Baş Gömrük İdarəsinə müraciət edərək bağlamanız haqda ətraflı məlumat əldə edib rəsmiləşdirə və Bakı Karqo Terminalında saxlama xərclərini ödəyərək təhvil ala bilərsiniz. Xatırladaq ki, Şəxsi istifadə limitini (300$) keçdikdə, gömrük orqanı məhsulunuzun kommersiya məqsədli olduğu qənəatinə gəldikdə və ya qadağan olunmuş məhsul olduqda həmin bağlamalar gömrük orqanı tərəfindən saxlanılır. Bununla bərabər bağlamanız gömrük rüsumuna və əlavə dəyər vergisinə tabe edilir. Rüsumun maksimum həddi 36% təşkil edir.

“Onlayn müraciət et” bölməsindən qəbul edilən bütün sorğuları 2 iş günü ərzində cavablayırıq. Sorğunuzu cavabladıqda sizə mail vasitəsilə bildiriş göndərilir. Cavabı “Müraciətlər” bölməsindən izləyə bilirsiniz.

Starex balansınızı həm nağd, həm də onlayn şəkildə artıra bilərsiniz. Saytımız və mobil tətbiqlərimizə daxil olaraq onlayn ödənişlə balansınızı artıra bilərsiniz. E-manat terminallarına və ya ofislərimizə yaxınlaşaraq balansınızı nağd ödənişlə də artırmağınız mümkündür.

E-manat terminalları vasitəsilə balansınızı artırmaq üçün ekranda “digər” bölməsinə daxil olaraq “Starex”-i seçirsiniz. Daha sonra müştəri kodunuzu daxil edib “davam et” düyməsini sıxırsınız. İstədiyiniz məbləği daxil edib təsdiq edirsiniz. Əməliyyatı bitirdikdən sonra məbləğ dərhal balansınızda görünəcəkdir.

Balansınıza kart vasitəsilə yüklədiyiniz məbləği bank kartınıza geri ala, E-manat terminalı vasitəsilə və ya ofisimizdə nağd şəkildə balans artımı etdiyiniz təqdirdə isə ofisimizdən vəsiqənizin əsli ilə nağdlaşdıra bilərsiniz.

Kartla balans artımı etdiyiniz təqdirdə kartınıza qaytarılmalı olan məbləği və kartınızın son 4 rəqəmini saytımızda profilinizdən "Onlayn müraciət et" bölməsinə daxil olaraq "Balansla bağlı" başlığı ilə  qeyd etməlisiniz.

Balanslararası dəyişiklik edilmir, məbləği USD balansından TL balansına və ya əksinə göndərmək mümkün deyil. Ancaq, balansınıza kart vasitəsilə yüklədiyiniz məbləği bank kartınıza geri ala, E-manat terminalı vasitəsilə və ya ofisimizdə nağd şəkildə balans artımı etdiyiniz təqdirdə isə ofisimizdən vəsiqənizin əsli ilə nağdlaşdıra bilərsiniz.